je učitelkou AJ ve 2. trojročí a pedagogem volného času.
- Základní údaje
Zápis do MŠ pro školní rok 2022/2023
K zápisu přijďte s dítětem a dokumenty, které jsou popsány níže v textu.
Zápis bude trvat cca 30 minut, rodič s určeným pracovníkem školy vyplní a podepíše dokumenty potřebné k přijetí do MŠ a s dítě bude pracovat, komunikovat s učitelkou mateřské školy.
ZÁPIS DO MŠ MONTESSORI SLANÝ
Zápis se koná v sobotu 14. 5. 2022 od 9.00 do 15.00 hodin. Zápis se bude konat v sídle mateřské školy Montessori, Palackého ul. 570, Slaný
ZÁPIS DO MŠ MONTESSORI SLANÝ POBOČKA LOUNY
Zápis se koná v pátek 20. 5. 2022 od 9.00 do 16.00 hodin. Zápis se bude konat v budově ZŠ a MŠ Montessori Slaný, pobočka Louny, Poděbradova 639, Louny.
Pro zápisy do obou mateřských škol platí:
1. Čas zápisu si předem zarezervujte v tabulce, kterou naleznete zde. Dejte pozor, abyste vybrali správnou pobočku.
2. K zápisu rodič/e osobně donesou dokumentaci: občanský průkaz zákonného zástupce dítěte, rodný list dítěte a potvrzení od dětského lékaře (k vytištění zde)
3. Pro urychlení zápisu si můžete vytisknout a vyplnit přiložené dokumenty. Pokud to neuděláte, budou samozřejmě k dispozici přímo u zápisu. Dokumenty, které si můžete vytisknout:
Všichni:
Žádost o přijetí k předškolnímu vzdělávání
Těšíme se na Vás.
ZŠ a MŠ Montessori Slaný
- Základní údaje
Mgr. Hana Pšenská
zajišťuje organizaci a chod školy, jednání s rodiči, řízení pedagogického týmu na pobočce v Lounech. Zárověň je pedagog třetího trojročí – vyučující německého jazyka.
„Myslela jsem, že školství je pro mě navždy uzavřená kapitola... než mě vyhledala Jana Udatná a nabídla mi skvělou příležitost, jak uplatnit vše, co jsem se v životě naučila - organizovat, zajišťovat, řešit problémy. Montessori pedagogiku objevuji "v běhu". A znovu a znovu jsem okouzlená. Vidím dennodenně skvělou práci mých kolegů, vidím, jak děti prospívají a jak jim to svědčí. To mě naplňuje radostí a jistotou, že jsem se rozhodla správně. Mám hezký život plný muziky, přátel a cestování, tři krásné dcery, pejska Kaštánka a dvě kočky."
Hana vystudovala Pedagogickou fakultu v Ústí nad Labem, obor český a německý jazyk pro 2. a 3. stupeň. Učila několik let na gymnáziu v Žatci. Pracovala jako překladatelka a tlumočnice a v posledních deseti letech jako asistentka ředitele. Absolvovala základní informační Montessori kurz.
Ing. Šárka Líšťanská
je administrativní podporou v lounské pobočce.
„Snažím se vytvářet fungující zázemí nejen pro své kolegy, ale i pro děti. Baví mě každodenní kontakt s nimi a s tím spojená rozmanitost mé práce. Montessori problematiku jsem začala objevovat současně s mými syny, kteří začali naši školu a školku navštěvovat. Jsem vděčná, že mají možnost vzdělávat se právě v systému MONTESSORI a tím rozvíjet svou samostatnost a zodpovědnost v klidném a respektujícím prostředí."
Vystudovala ekonomickou fakultu. V profesním životě prošla několika pozicemi ekonomického zaměření, avšak až ve škole, kdy se ekonomická agenda propojila s živým prostředím školy a tvůrčí prací nadšených kolegů, našla uspokojení ze své práce.
Adéla Růžičková
pracuje jako vedoucí učitelka v MŠ a také volnočasová pedagožka.
Bohunka Papežová
pracuje jako pedagog v MŠ.
"Jsem nadšená průvodkyně svých tří dětí, vnučky, synovců a neteří. Hledala jsem životní filosofii, která by mi pomohla pracovat s dětmi, kterými jsem obklopená. Našla jsem ji v nauce Marie Montessori. Věřím, že laskavý a přirozený přístup Montessori pedagogiky pomáhá dávat dětem pevné základy do jejich života."
Alternativní způsob výuky Bohunka poprvé objevila na Svobodné chebské škole, kde působila 13 let jako vychovatelka ve školní družině a zároveň jako asistentka pedagoga. Současně spolupracovala se sdružením KIWANIS, kde pracovala s dětmi se specifickými potřebami. V roce 2023 úspěšně absolvovala diplomový kurz Montessori pedagogiky pro děti ve věku 3 - 6 let. V roce 2025 dokončí studium oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika na VOŠ Evropská. Bc. Adéla Nováková
pracuje jako pedagog v MŠ.
"S radostí podporuji děti v jejich nadání, ale i v budování zdravého základu osobnosti. Ve vytrvalosti, chuti zkoušet nové výzvy, schopnosti dotáhnout věci do konce, někdy přidat - zdravě "zamakat" a jindy si zase naopak jen vychutnat to, co se právě děje. Ráda s dětmi objevuji svět emocí a to, jak je v našich tělech prožíváme.
Ve volném čase chodím na procházky s našim úžasným labradorem. Dělá mi dobře být v tichu a samotě. Miluji bzučení včel, které zní naší zahradou a med který jím přímo z pláství. Ráda čtu, pletu ponožky a vyrábím svíčky."
Bc. Adéla Nováková je kvalifikovanou učitelkou mateřské školy. Vystudovala předškolní a mimoškolní pedagogiku na SOŠ BEAN Praha. Má bakalářský titul z Univerzity J.E.Purkyně v oboru Sociálně pedagogická asistence. Montessori vzdělání si průběžně doplňuje na Montessori seminářích lektorky Mgr.Dity Dlouhé. V lounské školce pracuje s přestávkami od jejího založení.
Bc. Magdaléna Horníková
pracuje jako pedagog v MŠ.
"Už od svých 15 let se věnuji práci s dětmi ze znevýhodněného prostředí v rámci Liběšické farnosti. Pod záštitou této farnosti pořádám také dětské tábory, kde jsem hlavní vedoucí.
Ráda zpívám, hraji na flétnu a klavír."
Magda vystudovala bakalářský obor Učitelství pro mateřské školy na Karlově Univerzitě. Již během studia na VŠ si prošla praxí v řadě pražských mateřských škol. Během studia ji zaujala praxe v Montessori zařízeních a tak v lednu 2024 přijala nabídku pozice zastupujícího pedagoga v naší lounské školce. Od září Magda nastoupila na plný úvazek. Montessori vzdělání si průběžně doplňuje na seminářích lektorky Mgr. Dity Dlouhé.
Marie Aidlpesová
pracuje jako pedagog v MŠ.
“Děti předškolního věku jsem si oblíbila už na základní škole. Proto jsem se rozhodla zaměřit své středoškolské vzdělání právě tímto směrem. Od roku 2023 jsem oddílovou vedoucí na dětském táboře a od roku 2024 jsem se stala lektorkou příměstských táborů “V pohybu.” Naše rodina je velice muzikální a tak i já velice ráda zpívám a hraji na klavír. Také ráda sportuji, především lyžuji."
Maruška vystudovala obor Předškolní a mimoškolní pedagogika na Střední pedagogické škole v Mostě. V rámci své středoškolské praxe pracovala např. v lounské MŠ speciální. Ve studiu Maruška pokračuje oborem Speciální pedagogika - intervence na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. Účastní se také Montessori kurzů pod vedením Mgr. Dity Dlouhé.
Základní škola
I. trojročí
Mgr. Kateřina Kantová
pracuje jako pedagog v prvním trojročí. Zaměřuje se na přírodní vědy.
“Baví mě společně s dětmi objevovat a předávat krásy světa, hlavně ty přírodní. Původně jsem chtěla svá studia směřovat na logopedii a surdopedii, což jsem si splnila nakonec studiem Speciální pedagogiky, kde jsem našla od všeho kousek. Téměr 15 let jsem se věnovala latinskoamerickým a standardním tancům a pohyb je dodnes mou srdcovou záležitostí. Dává mi velký smysl propojit pohyb a učení, aby tělo i hlava fungovaly v harmonii."
Káča vystudovala obor Speciální pedagogika – vychovatelství na Univerzitě J. A. Komenského v Praze. Magisterský obor nyní dokončuje na Dolnoslezské univerzitě ve Wroclawi, kde se zaměřila na studium předškolní pedagogiky a učitelství prvního stupně pro základní školy. Je absloventkou Diplomového kurzu pro práci s dětmi 6-12 let ve společnosti Montessori ČR.
Mgr. Radka Milotová
pracuje jako párová učitelka v prvním trojročí a současně jako vyučující anglického jazyka.
" Po několikaletém působení na klasické základní škole jsem uvítala možnost pracovat v komornějším prostředí Montessori školy v Lounech. Učení tu probíhá skrze osobní zkušenost, práci s názornými pomůckami a s respektem osobního tempa dětí. Témata se vzájemně prolínají a smysluplně na sebe navazují. Toho si cením a jsem ráda, že mohu být součástí. Volný čas trávím se svou rodinou, rádi jezdíme objevovat zajímavá místa po České republice. Mojí celoživotní vášní je sborové zpívání, jóga a dlouhé procházky přírodou."
Vystudovala jsem obor francouzský jazyk, anglický jazyk a hudební výchova pro 2. st. ZŠ na pedagogické fakultě ZČU v Plzni. V rámci studia jsem měla možnost vycestovat na půl roku do Francie. Absolvovala jsem základní informační kurz Montessori. Baví mě se dále vzdělávat. Touha seznámit se s netradičními hudebními nástroji vyústila v absolvování kurzu celostní muzikoterapie 1, jejíž prvky se snažím čas od času zakomponovat i do výuky. Momentálně studuje Diplomový kurz Montessori pedagogiky pro věk 6 - 12let.
Bc. Sandra Šandová
pracuje jako párový učitel 1. trojročí.
"Pracovat s dětmi mě moc baví. Vím, že jsou to citlivé duše a mým hlavním cílem je vytvářet bezpečné a pohodové prostředí, ve kterém se děti budou cítit dobře a budou moci nasávat nové informace a poznatky s lehkostí. Mám ráda legraci a takové moje motto je, že problémy na světě jsou a budou, ale s humorem jde všechno zvládnout lépe."
Sandra vystudovala na Západočeské univerzitě v Plzni obor Francouzský jazyk se zaměřením na vzdělávání. Absolvovala kurz typologie osobnosti MBTI, kurz kritického myšlení RWCT. Je absolventkou Diplomového kurzu Montessori pro práci s dětmi 6-12 let v Montessori ČR.
II. trojročí
Ing. Miroslava Novotná
pedagog a zástupce ředitele pro pedagogickou činnost pro pobočku Louny.
„Jsem maminkou dvou dcer, během rodičovské dovolené jsem došla k závěru, že ideální způsob vzdělání pro mé děti, ale i pro mne jako pedagoga je metoda Marie Montessori. Líbí se mi důraz na samostatnost a osobní zodpovědnost za vzdělání. Je mi velkou ctí mít možnost zavádět tuto metodu ve svém rodném městě. Učitelkou jsem chtěla být od mládí a toto povolání mi činí velkou radost. Mám ráda procházky přírodou a chůzi obecně – s oblibou říkám, že jsem chodec a snažím se přepravovat hlavně chůzí. Snažím se o zdravý životní styl a minimalizaci odpadu z naší domácnosti. Ve volném čase se ráda věnuji všemožným ručním pracím především šití, mám ráda hudbu – od dětství hraji na akordeon, ze sportu mě nejvíc oslovuje jízda na kole a jóga. V poslední době jsme si s manželem oblíbili chalupaření v malé vísce nedaleko Loun, kde s dětmi trošku zahradničíme a trávíme čas hlavně venku.“
Miru vystudovala Elektrotechnickou fakultu na ČVUT a pedagogické minimum na MÚVS. Má učitelské zkušenosti s dětmi na 1., 2. i 3. stupni, vyzkoušela si i vedení dospělých v rámci volnočasových aktivit. Absolvovala řadu výtvarných kurzů a seminářů s Montessori tématikou. Je absolventkou Diplomového kurzu Montessori pro práci s dětmi 6-12 let v Montessori ČR.
Mgr. Markéta Prošková
je párovou učitelkou ve druhém trojročí.
„Jako maminka dvou malých dětí jsem zjistila, že práce s dětmi je pro mě naplňující činností. Proto jsem se rozhodla věnovat se vzdělávání. Montessori pedagogika mě na této cestě naprosto nadchla. Mojí celoživotní vášní je sport, a baví mě, když tuto vášeň mohu sdílet dál s vizí, že se děti k pohybu budou s radostí vracet i v dospělosti.“
Markéta vystudovala Management tělesné výchovy a sportu na UK FTVS v Praze. Pedagogické vzdělání si doplnila na UJEP v Ústí nad Labem absolvováním programu Učitelství pro 2. st. ZŠ a všeobecně vzdělávacích předmětů SŠ. S Montessori pedagogikou se seznámila již během studií. Momentálně studuje Diplomový kurz Montessori pedagogiky pro věk 6 - 12let.
Markéta Slezáková
„K práci v oboru mě přivedlo doučování anglického jazyka ve svém volném čase. Díky tomu jsem si uvědomila, že mě naplňuje předávat své vědomosti dál a pomáhat tak ostatním zlepšovat jejich jazykové dovednosti. Absolvovala jsem několik zahraničních kurzů – strávila jsem měsíc na Maltě a několik týdnů v Oxfordu a Brightonu. Každý rok se snažím strávit alespoň jeden týden v Londýně, kde navštěvuji rodinu, u které má mamka kdysi pracovala jako au pair. Tyto zkušenosti mi umožnily zdokonalit své jazykové dovednosti“.
III. trojročí
Mgr. Veronika Kučerová
je hlavní pedagožkou pro děti v třetím trojročí. Její parketou je hlavně čeština, dějepis a tvůrčí psaní.
"Mám dvě děti, velkou úrodnou zahradu a na nočním stolku věčně rozečtené aspoň dvě (spíš tři :-)) knížky. Mou bývalou profesí a pořád největším koníčkem je psaní. Deset let jsem pracovala v médiích a na mateřské jsem si pro radost začala psát blog o venkovském životě a svém zahradničení Sláma v botách. Nakonec z něj byly i dvě knížky. Teď se realizuji ve škole, kde vymýšlím čtenářské lekce nebo s mlaďochy tvoříme školní newsletter. Nejvíc mě baví práce se současnou literaturou pro mládež a snažím se lekce stavět tak, aby nutily k přemýšlení a inspirovaly děti k tomu, knížku si doma přečíst. Nejlíp se cítím s teenagery ve třetím trojročí, ale moc si užívám i lekce psaní s mladšími dětmi. Baví mě sledovat, jak se v psaní zlepšují, a prožívám jejich příběhy s nimi.:-) Když zrovna neťukám do klávesnice, ráda se toulám přírodou, běžkuju nebo něco kutím v kuchyni a na zahradě. Taky miluji vůně a věnuji se aromaterapii.
Veronika vystudovala Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy, obory Český jazyk a literatura a Učitelství pro střední školy. Na mateřské se začala zajímat o Montessori pedagogiku, absolvovala cyklus seminářů s lektorkou z Montessori ČR a má velký diplomový Montessori kurzu pro práci s dětmi 6–12 let. Poslední dva roky směřuje své vzdělání na oblast RWCT neboli „čtením a psaním ke kritickému myšlení" a navštěvuje kurzy pro češtináře s Katkou Šafránkovou a Kristýnou Krečovou ze spolku Kritické myšlení. Také absolvovala semináře o MBTI typologii a řadu dalších.
Mgr. Ota Blail
je učitel přírodopisu, zeměpisu a občanské výchovy.
„Má práce má pro mě smysl především v představování krás, překvapení a dokonalosti přírody a pestrosti lidských kultur, neboť věřím, že skrze toto pomáhám probouzet v dětech nadšení právě pro tyto oblasti. V ideálním případě bych rád pomohl dosáhnout toho, že nebudou přírodě škodit víc, než je nutné pro jejich spokojený život a že budou hledat harmonii mezi všemi lidmi a národy světa k jeho poklidnému sdílení. Pokud během toho nasbírají i dobré studijní výsledky, bude to jedině fajn. :)
Nejsem pouze učitel, potřebuji svou práci "namíchávat" jinými činnostmi a fyzickou aktivitou či vytvářet a propojovat komunity lidí. Takže se věnuji také klubové činnosti, čajování, psaní, muzicírování a DJování, terénní botanice, jsem trochu hostinský a trochu "krámský" a podílím se na různých projektech, které mě zaujmou a mohu jim být přínosem. Nejradši mám vedle aktivní muzikanty, toulání přírodou, potkávání a propojování lidí z různých koutů čehokoli, cestování, reggae a Tolkiena“.
Učitelské vzdělání získal Ota na FPE ZČU v Plzni v oboru učitelství biologie a geografie pro střední školy a přírodopisu a zeměpisu pro školy základní.
Mgr. Magdalena Patrovská
je učitelkou hudby, dějepisu, výtvarné výchovy a ručních prací v rámci pracovního bloku.
"Jsem maminka dvou úžasných holčiček a jejich vzdělání je pro mě hodně důležité. Obě dvě proto
navštěvují naší školu a školku. Já jsem po vystudování VŠ nastoupila na klasickou základní školu a
po mateřské dovolené jsem se tam na chvíli vrátila. Zjistila jsem ale, že se s tímto přístupem k
žákům a obecně ke vzdělání vůbec neztotožňuji a když jsem dostala příležitost vyučovat ve druhém a třetím trojročí v Montessori škole, vůbec jsem neváhala. Učení mě moc baví a doufám, že to se mnou baví i žáky. Jinak velice ráda čtu, hraju na různé hudební nástroje a chodím cvičit."
Ing. Vladimíra Špatenková
je učitelkou matematiky.
„Jsem maminka dvou kluků, máme domek u Žatce se skvělým psem Alvinem a se zahradou plnou květin a bylinek. Po několika letech na klasické základní a střední škole jsem s radostí uvítala nabídku učit matematiku ve třetím trojročí ZŠ Montessori v Lounech.“
Vlaďka vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze, několik let pracovala v účetní firmě, poté si doplnila pedagogické vzdělání a začala působit na střední škole jako učitelka matematiky. S Montessori tématikou se setkala, když byly její děti ještě malé. Po mateřské dovolené nastoupila na klasickou základní školu, nyní vyučuje matematiku ve třetím trojročí.
Joel Cameron Head
je lektor anglického jazyka pro děti v druhém a třetím trojročí.
Mgr. Petra Sedláčková
je lektorkou tělesné výchovy pro všechna trojročí.
Asistence ve výuce a odpolední program
Eliška Kluiberová
pracuje jako asistentka pedagoga v druhém trojročí.
"Mám malou dcerku Adélku, labradorku Hailey a bydlíme v domku se zahrádkou, kde rádi trávíme volný čas. Ráda poslouchám muziku a chodím do přírody. Pedagogika Montessori je mi velmi blízká a jsem vděčná, že ji díky své práci mohu více objevovat. Moc mě baví pozorovat, jak se dětí rozvíjí a mají touhu se vzdělávat a učit nové věci. "
Eliška pracovala s dětmi v zahraničí např. Anglii, USA a Švýcarsku. Po návratu do ČR si doplnila vzdělání o kurz asistenta pedagoga.
Eva Zemanová
je asistentkou pedagoga ve druhém trojročí.
Veronika Jeřábková
je asistentkou pedagoga ve třetím trojročí.
"U nás doma jsme velká smečka. Manžel, 2 děti, já, pes, kočka, želvy, morčata a k tomu rodinný dům se zahradou. Má cesta do školství nevedla přímo, ale přes firmu na výrobu zdravotnických lůžek, kde jsem pracovala 8let. Ale přes onemocnění našeho syna jsem se dostala k práci nejprve s nejmenšími dětmi a poté i se staršími. Práce s dětmi mi přirostla k srdci a našla jsme si v ní své místo. Je pro mě naplňující sledovat jejich růst a provázet je vzděláním. Ráda čtu knihy, pracuji na zahradě, vyrážím na výlety a hraju lední hokej."
Veronika absolvovala kurz asistenta pedagoga, pedagoga volného času, sociální a emoční potřeby dítěte, žák s odlišným mateřským jazykem na ZŠ.
Martina Pšenská
je asistentkou pedagoga ve třetím trojročí a vedoucí školní družiny.
„K práci ve školství jsem sice nebyla vedena od malička, ale naše rodina k němu vždy nějakým způsobem tíhla. Do Montessori školy jsem nastoupila původně jen jako výpomoc do školní družiny. Práce s dětmi mě ale natolik nadchla, že jsem se rozhodla v následujícím školním roce pokračovat naplno – nejen jako pedagog ve školní družině, ale i jako asistentka pedagoga ve třetím trojročí. Pro mě není tato práce jen o vzdělávání dětí, ale je také o neustálém hledání cest, jak růst společně s nimi. Energii mi ve volném čase dodává čas strávený s rodinou a přáteli. Mám ráda kvalitní filmy nebo si dopřávám odpočinek u zajímavé knihy. Miluji hudbu a čas od času si ráda opráším hru na klavír. Mou velkou láskou jsou naši domácí mazlíci.
Martina má za sebou tři roky studia na Masarykově univerzitě v oboru Tlumočnictví českého znakového jazyka, kde se okrajově věnovala i speciální pedagogice. Během praxí při studiu působila jako tlumočník ve třídách pro neslyšící a nedoslýchavé děti a zkušenosti má také ze skautského tábora pro neslyšící. Pedagogické vzdělání si doplnila na VOŠ JABOK kvalifikačním kurzem volnočasového pedagoga. Montessori pedagogiku si postupně doplňuje na refresh kurzech.
Provozní zaměstnanci
Marcela Hamplová
je provozní pracovnice, v případě potřeby asistenkou pedagoga.
"Jsem zasloužilá matka dvou dospělých dcer. S přítelem, který bude zanedlouho mým manželem, jsme si pořídili na venkově domeček se stodolou a velkou zahradou, na které ráda úřaduji. Miluji bylinky a vše kolem nich…západ slunce a jarní deštík. Do lounské Montessori školy jsem se dostala díky Haničce a jsem jí za to moc vděčná, protože tady je radost pracovat. Poznávám to, co jsem dříve neznala."
Na podzim 2023 si doplnila kurz asistenta pedagoga.
Hana Janečková
je provozní pracovnicí a týmovou podporou v mateřské škole.
„Nazvala bych to splněným přáním poslaným do vesmíru, že se mi naskytla možnost být jako provozní pracovnice součástí týmu ve školce. O Montessori škole jsem vše věděla díky tomu, že ji dvě mé starší děti navštěvují a jsou v ní šťastné a velice spokojené. Jsem velmi pozitivní člověk s dobrou náladou, kterou se snažím každý den dát nejen dětem, ale i svým kolegyním a být jim oporou.Našla jsem tu další kus sama sebe, protože by mě nikdy nenapadlo, že bych jednou mohla takhle úzce pracovat s malými dětmi a velmi mě to naplňuje štěstím a klidem“.
- Základní údaje
Anna Lapuníková
pomáhá s administrativou školy v Malíkovicích i na Kladně.
"Mám ráda pořádek a když vše klape, jak má. Když nejsem v kanceláři, najdete mě všude, kde je něco potřeba opravit, zařídit, objednat, domluvit , připravit, vyčistit, ale můžete si za mnou přijít i popovídat, postěžovat, pochlubit se, vyplakat. Jsem tu nejen pro kolegyně a kolegy, ale hlavně pro děti. A největší odměnou je pro mě jejich spokojenost a úsměv. Mezi mé záliby patří péče o rodinu, především o svého syna a nyní i vnoučata. Relaxuji při vaření, na zahrádce, s knížkou nebo se svými zvířaty – psem a kočkou."
Anna vystudovala obchodní školu. Byla dlouhodobě zaměstnána jako administrativní pracovnice, poté jako obchodní zástupkyně kdy pracovala s reklamou. Je aktivně zapojena do chodu a vedení Spolku Čelechovice v Čechách, který vznikl v obci, kde žije. Spolek připravuje a stará se o různé veřejné akce pro děti, dospělé i seniory. Pro tento spolek vydává noviny.

"Od roku 2001 pracuji s dětmi ve škole podle Montessori programu a stále v něm objevuji a učím se nové věci. Baví mě vymýšlet nové pomůcky, materiál a lekce, které vedou děti k zájmu, samostatnému objevování a učení. Baví mě sledovat, jak se děti dokáží učit „samy a spolu a bez známek…“. Ráda pracuji ve spolupracujícím týmu učitelů."
Kamila je kvalifikovaný pedagog. S dalšími metodami a způsoby práce se seznamovala na kurzech, seminářích a inovativních programech pro pedagogy v rámci DVPP; věnovala se také typologii MBTI a programu RWCT. Dlouhodobě studuje Montessori pedagogiku; inspirovala se na mnoha stážích a návštěvách v zahraničních Montessori školách; v ČR pilotně ověřovala Montessori program od vzniku Montessori tříd ZŠ v Kladně.
Sandra Matějková
je učitelkou v prvním trojročí.
II. trojročí
Mgr. Jana Dimová
pracuje ve škole jako pedagožkou prvního trojročí.
„K Montessori přístupu mě přivedly vlastní děti. Baví mě společně s dětmi doma i ve škole objevovat a poznávat svět a pomáhat jim rozvíjet jejich samostatnost a odpovědnost. Když mám chvilku pro sebe, ráda běhám lesem nebo čtu knihu.“
Jana vystudovala Pedagogickou fakultu Univerzity Karlovy – obor dějepis a společenské vědy. S Montessori pedagogikou se seznámila prostřednictví Diplomového kurzu pro věk 6 - 12 let ve společnosti Montessori ČR. Má zkušenosti s prací s dětmi na 1. i 2. stupni ZŠ. Vede sportovní kroužek pro děti od tří do šesti let a vyzkoušela si i výuku dospělých jako lektorka češtiny pro cizince.
Adam Štípek
pracuje jako pedagog.
Asistence ve výuce a odpolední program
Bc. Jana Smolková
pracuje jako pedagožka volného času, učitelka hudby a výtvarného umění v prvním trojročí.
"V loňském roce jsem se s láskou vrátila opět k práci s děti. Těší mne, že mohu své letité zkušenosti a znalosti realizovat v praxi. Velmi mě baví pozorovat každodenní zázraky, které se v naší Montessori škole při vzdělávání dějí. Je to pro mě jako živá voda."
Jana vystudovala střední pedagogickou školu v Berouně a obor Učitelství pro MŠ na Karlově Univerzitě v Praze. Je absolventkou Národního Montessori kurzu pro práci s dětmi od tři do devíti let a Integrated education EMI pro výuku dětí tři až šest let. Jako učitelka v MŠ byla u pilotního ověřování Montessori učení v ČR a dalších devatenáct let v této pedagogické práci pokračovala v jedné z prvních Montessori škol v ČR MŠ Na Vyhaslém v Kladně, později ve sloučeném subjektu ZŠ a MŠ Kladno, Norská jako zástupkyně ředitelky pro MŠ Montessori Na Vyhaslém. V následujících šesti letech pracovala v Národním pedagogickém institutu ČR jako odborný pracovník v kmenové činnosti a evropských projektech Podpora práce učitelů (PPUČ) a Společné vzdělávání a podpora škol krok za krokem (APIV A).
Renata Čápová
je asistentka pedagoga.
Marcela Lokajová
je asistentka pedagoga.
- Základní údaje
je zakladatelka a zástupkyně ředitelky pro mateřskou školu.
Zajišťuje provoz školky, komunikuje s rodiči a veřejností, v programu školky pracuje jako pedagog a lektor.
„Jsem máma dvou báječných dětí Anežky a Kuby. Pocházím z Orlických hor a nyní bydlím kousek od Slaného. Mám ráda pohyb, ráda čtu, zahradničím, cestuji a starám se o pohodu domova. Montessori pedagogika mě zajímala již před narozením syna a je mi velmi blízká. Vidím, jak dětem napomáhá, osvobozuje je, a přitom jim dává velkou míru zodpovědnosti. Poskytuje jim vnitřní klid a soustředěnost na práci.“
Šárka studovala marketing a management a má bývalé pracovní zkušenosti v tomto oboru. S narozením dětí se začala zajímat o jejich vzdělávání, úplně změnila své zaměstnání – vystudovala střední pedagogickou školu a Diplomový kurz Montessori pro práci s dětmi v předškolním věku v Montessori ČR. Absolvovala několik náslechů v zahraničních mateřských školách.Mgr. Tereza Horáková Randáková
je pedagog v mateřské škole.
Pečuje o připravené prostředí, je metodikem pedagogické práce podle Montessori programu.
„Ráda vyrábím a tvořím, hraju na saxofon, fotografuji, cestuji a poznávám lidskou i přírodní rozmanitost. Děti jsou pro mne velkými učiteli. Učí mě být bdělou, být tady a teď. Společně s nimi piluji svou trpělivost, pečlivost, komunikaci a empatii. Ráda je provázím na cestě k objevování sebe sama, ale i světa kolem nás. Baví mě společně žasnout nad maličkostmi i velkými věcmi.“
Tereza studovala střední pedagogickou školu a v r. 2017 dokončila studium Sociální antropologie na Univerzitě v Pardubicích. Má pedagogické zkušenosti v mateřské škole v Kladně, kde poznávala program Montessori a v Libušíně, kde zakládala třídu s Montessori prvky. Je absolventkou Mezinárodního Montessori kurzu s akreditací AMI pro práci s dětmi předškolního věku a Národního Montessori kurzu pro práci s dětmi od narození do tří let. Získává další informace v Montessori vzdělávacích programech a zkušenosti v rámci zahraničních náslechů v Montessori zařízeních.
Bc. Ludmila Uhlířová
je pedagog v mateřské škole.
Zajišťuje logopedickou podporu dětem na všech našich pobočkám MŠ i ZŠ.
"Na učení mě baví rozvíjet děti v jejich individualitě, zjišťovat s nimi nové věci a naslouchat."
„Mým koníčkem je tanec, orientační běh a tvůrčí psaní. Zajímám se také o psychologii a dělám podcasty o osobním rozvoji. Snažím se dětem porozumět a přijímat je takové, jaké jsou. S dětmi se neustále učím pracovat na své trpělivosti a komunikaci.“
Vystudovala pedagogické lyceum Evropská. Studuje pedagogickou fakultu Univerzity Karlovy. Vystudovala obor speciální pedagogika a český jazyk. Má praxi v práci s dětmi v MŠ, na 1. a 2. stupni ZŠ. Doučuje český jazyk děti od páté třídy až po maturanty. Vede zájmový kroužek tance v Buštěhradě. Učí děti 3-6 různým sportům v organizaci Sportkids a hlídá děti pod organizací No stress care. Jezdí také na spoustu letních táborů se šachisty, hasiči i DDM Slaný. Montessori kurz pro práci s dětmi 3 - 6 let dokončila v roce 2022. Také absolvovala Montessori kurz pro práci s dětmi od narození do tří let.
Barbora Kučerová
je pedagog v MŠ.
Sylva Ničová
je asistentka v MŠ.